Saturday, October 29, 2011

perlu ke ak bercinta lagi

wah!! ayt kemain lg kn..
gatal nk berlaki nmpak..
hahaha..
berlaki tuh ta la.. bercinta mungkin kot..
kesah la plak ak bab2 cinta nih..
hoishhh...! ayat bdget ta penah pkir kn..
yg entry sblom nih da mcm owg meroyan pe kejadah nyer kn ?

ilek suda..
gua cool babe..
gua tetibe ase nk taip entry berbau desperate ni sebb munasabab nyer.
kes sekor  mamat nih..
gua ta tau pe prob die ngn gua sbnr nyer.??
auta.

gua tau pe prob die..
tp prob die tuh gua ta ley bg solution sprti yg di ingini..
*kemain ayt ko kiah! solution oke!

actually, die besfren ex ak.
ak mmg knl sgt la ngn die tuh.
ta di nafikan la.
ak tau mmg die dr dulu lg dok ngejas ak ..\
tp haram jadah nyer ak nk lyn..
gua cool oke!
gua ta layan la kacip2 bopren gua.

perghh!! ko nk mampos kiah?
ko nk berscandal ngn bespren bopren ko sdri ??

huishh.. sisih malaikat 44.
mmg ta la muke ak ni kn..  

even skrg ni tuh sume da tggl kenangan bkn lg bopren.
tp hati ak masih lg tawar untk menerima cinta dr nyer, sebb munasaba ak ta sedia mmberi cinta.
silap2 ko yg terluka kn ?
ko nk?? ak pon ta sggup buat ko terluka ni kn ko sggup terluka???
jgn. ak syg hubungn kita as a fren.
ala.. chill la.. pren pon oke what!!
kan???

ak syg sumbdy ni.
tp ye la sape la ak untuk berada di sisi die.
*ekekeke..ayt ko kiah.. mnx simpati nmpak kn ?? kesah la plak ak
bak pepatah ak yg tonggang terbalik 'berdiri ta sme tggi, duduk ta sme rendah' *ase betol da
walaupon berdiri ak ngn die + heel 2 inci ak sme je tggi ngn die, tp ak tetap ase ak pendek lg.
nk bg ayat 'dia ensem, mne nk pandang ak yg muka separuh siap ni'..
auta.. 
muke ak lg licin dr die.. gua ta tipu.. ni fakta..
hidung ta mancung pipi tersorong2..
lg auta!
gua ckup marah kalo owg bg gua pepatah tuh.. 
hoishh!! mmg mnx pelempang malaikat maut.
hidung gua lg mancung dr hidung die ekk..
'pkay kete mata belalang siap ad kening.mne nk pandang owg marhaen cm ak' 
oh.. sekalo lg mmg siyes nk ak lempang ko laju2..
even ak pkay moto je, gua pkay VS sehhh..
die ape ad?? honda ex 5 je pon..
tp tetap jugak ak akn kuar kn ayat cenggini..
' ta pe la. mungkin ak ta layak ngn die, ape la ad ngn ak untk die pndg ak. ta mungkin kot ak ngn die' 
mmg ak nih da mcm mnx terajang 98765543 kali kot..
*sory ekk. kalo bace mesti awk terasakn ? 

n mungkin jugak sebb perasaan ak yg bodoh ni, buat ak akn kelihatan betol2 bodoh akan dtg!
*cis ayat! kwang jaq!
selalu ase cm malas nk couple.. bkn sebb munasabab couple tuh haram,tp mls nk buang mse ak dok knl jantan bagai2,... 
pstuh bercinta bagai nk rak..
abes stu dunia tau, tup.. tup.. frust tertonggeng2.. 
bercinta 2taun pstuh clash!
bercinta, berkasih sayang bagai nk rak. kecewa punye pasal nk move on tuh mungkin 98734567 kali dok ulang ayat aku-tak-percaya-cinta. 
dlm tempoh move on tuh berbaloi la ngn bercinta 2 taun kechiwa 3 taun.
haha.. sengal gile..
pstuh da berlalu 3 taun, bwu la nk belajar bercinta balik. 
time tuh sume owg dok sebok kendong anak, dlm stroller sowg, kt tgn laki ad sowg.
dan ak ??? termenung..
bwu la nak mmbirah bercinta balik konon2 ak remaja !
hahaha.. nmpak mcm ta sedar dri kn time tuh.. bodoh!
Dalam solat tuh, kalo kite tgh suke kt smbdy nih, ta salah kite berdoa kita nk jodh ngn dia.
tp selalu kite denga owg akan ckp ayt ni berulang kali smpay ak ase nk lempang2 je..
sebb munasabab da buat ak termenung kali yg ke brape pon ak ta tau.
'Allah akan bg apeyg kite perlukan, bkn ape yg kite mahu' 
ak mengdambakan sowg laki yg kacak bagai, tggi melampai, kaya dan bagai bagai la.
tp mungkin ak silap, ak mungkin sebenarnye selayak nyer time laki yg ta bpe nk kacak, tp sgt penyayang, yg bole lyn perangai ak yg gila sgt babil nih.
mungkin tggi bnyk dr ak, yg kuat agama. yg pasti bole meng imam kn ak dn anak2 dlm solat. AMIN!

Situasi yg sbnrnye, ak tgh runsing malah keliru ngn perasaan ak sdri. 
ak ta nk kechiwakan owg lain, apatah lg nk kechiwakan dri sdri ye dak ?
da kalo terbayang/teringat kt dia pon ak bole tersenyum sowg2 terketaq2 tgn , cmne ?
tp tu la. mende cenggini bkn mudah tp ta la susah  sbrnye.
ak cume mmpu berdoa setiap hari agar die punye rasa yg sama cm ak, walaupon ta diluahkan.
tp lbey elok kalo da ad ase yg sme elok masok minang ak terus., ye dak ??
*sungguh ak da hilang sifat mazmumah sowg pmpn iaitu pemalu!

nota kaki :: cinta itu hadir tanpa perlukan sebb. siyes. ia mungkin kedengaran klise tp bila ia berlaku kite ta kn mmpu untk menghalang atau memaksanya. dan kalo cinta itu tiada, ia sbnrnye bkn hilang, tp ia sebenarnye ta pernah ad. mungkin yg ad selama ni hanyala perasaan yg pura2, define perasaan kowg skrg!

bye~

No comments: